Veel gestelde vragen

Overzicht veelgestelde vragen:

Hanteren jullie ook een minimale afname? Binnen de 3 noordelijke provincies hanteren wij op de afgesproken leverdagen geen minimale afname, maar leveren alles franco thuis. Daarbuiten kan het zijn dat wij wel kosten in rekening brengen voor het bezorgen, maar dat gaat altijd in overleg.

Indien u dit aangeeft zal onze vertegenwoordiger zo snel mogelijk contact met u opnemen om een afspraak in te plannen.

U kunt van ons een map krijgen met ons assortiment en de prijzen, maar u kunt ook een inlogcode krijgen en zo alles online zien. Online kunt u ook alles opzoeken en bestellen.

Wij rekenen geen bezorgkosten indien u zich als klant in de 3 noordelijke provincies bevindt. Daarbuiten kan het zijn dat wij wel bezorgkosten rekenen, maar dat gaat altijd in overleg. Voor de eilanden gelden speciale afspraken, vraag ernaar bij de administratie.

Als klant zijnde kunt u de meeste producten vinden via ons online bestelsysteem. Indien u nog geen klant bent kunt u voor deze vraag het beste even telefonisch contact opnemen of via het contactformulier op onze website.

Wij kunnen meestal meerdere malen per week leveren. Er zijn echter meerdere factoren die daarbij een rol spelen. Dit gaat altijd in overleg.

Indien u uw bedrijfsgegevens (naam, adres, telefoonnummer, mailadres, kvk-nummer) aan ons doorgeeft kunnen wij een account voor u aanmaken en kunnen wij u een inlogcode doen toekomen.

Naast biologische producten leveren wij ook veel regionale, ambachtelijke en duurzame producten. Voor de horeca hebben wij ook uitgebreid assortiment ‘standaard producten’ die iedereen gebruikt en die wij vaak scherper kunnen aanbieden.

U kunt uw bestelling telefonisch doorgeven, per mail of via ons online bestelsysteem (indien u al over een inlogcode beschikt).

U kunt dan het beste even een afspraak maken met onze vertegenwoordiger. Hij kan dan in overleg met u een offerte op maat samenstellen.

Zeker, maar maak wel even een afspraak. Bedenk echter wel dat we zelf niet produceren. Als u een producent wilt bezoeken (bijvoorbeeld een kaasboerderij) dan kunnen wij dat wel voor u regelen.

Dat is met name te danken aan de directe contacten met de producenten en onze lagere overheadkosten. Daarnaast zijn wij als kleinere groothandel veel flexibeler en kunnen wij via andere kanalen inkopen.

Ja u kunt een bestelling na telefonisch overleg ook zelf afhalen. Op zondag zijn wij gesloten, zowel voor afhalen als bezorgen.

Omdat wij een groothandel zijn leveren wij niet rechtstreeks aan consumenten. U kunt als consument wel terecht in onze winkel aan de Dorpsstraat 56 in Haule. Daarnaast geven wij u graag het adres van de dichtstbijzijnde winkel waar u onze producten ook kunt kopen.